طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

  • ۰
  • ۰

در سال های اخیر گزینه های مشاوره طراحی سایت مختلفی برای راه اندازی وب سایت ها در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است و html به عنوان اولین زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت شناخته می شود. پس از آن در کنار HTML از CSS نیز برای طراحی وب سایت استفاده شد و مدتی بعد این دو زبان با هم ترکیب شدند و مورد استقبال طراحان وب قرار گرفتند. اما با توسعه وب سایت های پویا، گزینه های دیگری مانند ASP (که بعداً به ASP.NET تبدیل شد) و PHP آمدند. بر اساس تحقیقات انجام شده، PHP یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است و تقریبا 82 درصد از وب سایت های طراحی شده در وب با استفاده از این زبان طراحی و توسعه یافته اند. رقم این ASP 16 درصد برآورد شده است. بنابراین با توجه به این محبوبیت، طراحی وب سایت با PHP بسیار منطقی و هوشمندانه است زیرا این زبان برنامه نویسی متن باز و رایگان است. با این حال php تنها زبان برنامه نویسی موجود برای طراحی وب سایت نیست و زبان های دیگری مانند پایتون نیز وجود دارند که قابلیت های کاربردی را ارائه می دهند. طراحی سایت به زبان پایتون یا پی اچ پی مهمترین سوالی است که در این قسمت مطرح می شود و برای پاسخ به آن باید بگوییم که انتخاب بین این دو زبان برنامه نویسی به اهداف شما برای طراحی سایت و میزان تخصص شما در این زمینه ها بستگی دارد. ; زیرا PHP ساختار تخصصی و پیچیده تری نسبت به پایتون دارد. از این رو، بسیاری از توسعه دهندگان پایتون را به PHP ترجیح می دهند.
در حال حاضر، سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی دیگر از رقبای اصلی PHP در توسعه وب سایت است که توسعه دهندگان را برای ساخت وب سایت با وردپرس یا PHP مردد می کند. وردپرس نیز مانند پایتون، رابط کاربری و عملکرد ساده تری نسبت به PHP دارد و کار با آن راحت تر است. با این حال، برای انتخاب بین وردپرس و پی اچ پی، باید دانش و مهارت خود را در زمینه کدنویسی و برنامه نویسی و همچنین هدف اصلی خود از توسعه وب سایت خود در نظر بگیرید.
مزایای طراحی سایت با php
طراحی وب سایت با PHP دارای مزایای بسیاری است که ویژگی های مفید بسیاری را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. یکی از مزیت های اصلی طراحی وب PHP رایگان و متن باز بودن آن است که دارای یک انجمن پشتیبانی فعال و به روز رسانی منظم است. سایر مزایای طراحی وب PHP عبارتند از:
lega speedokry
سرعت بالا یکی از مهمترین مزیت های طراحی وب سایت به زبان PHP است که ارتباط مستقیمی با سئو دارد. زمان بارگذاری صفحات مبتنی بر PHP بسیار بیشتر از سایر زبان های برنامه نویسی است و همچنین باعث بهبود تجربه کاربری می شود.
انعطاف پذیری
انعطاف پذیری یکی دیگر از مزیت های مهم طراحی وب با PHP است که به شما این امکان را می دهد تا تغییرات فنی لازم را در حین طراحی یا پس از اتمام توسعه وب سایت انجام دهید. به این ترتیب در صورت وجود خطا در کد، نیازی به بازنویسی کد نیست و می توانید کد خود را اصلاح کرده و در طراحی وب سایت از آن استفاده کنید.
قابلیت ادغام با پلتفرم های مختلف
PHP قابلیت ادغام سریع و آسان با پلتفرم ها و سیستم عامل های مختلف مانند یونیکس، سولاریس و یونیکس را دارد و همچنین می تواند با سایر فناوری های پرکاربرد مانند جاوا ادغام شود. یعنی برای ادغام پلتفرم با Unifier نیازی به توسعه و راه اندازی مجدد ندارید و می توانید به راحتی آن را در یک سیستم اجرا کنید.
امنیت بالا
امنیت بالا یکی از مهمترین مزیت های طراحی وب سایت php است که با چندین لایه امنیتی طراحی شده و از اطلاعات وب سایت شما در برابر ویروس ها و هکرها محافظت می کند.
شخصی شده
سفارشی سازی یکی دیگر از مزایای اصلی طراحی وب سایت با PHP است. با ارائه ویژگی های مختلف می توانید قسمت های مختلفی از وب سایت خود را ایجاد کنید. php چندین کتابخانه و ابزار دارد که با استفاده از آنها می توانید صفحات سایت خود را با توجه به هدف و رویکرد خود طراحی کنید و در نتیجه عملکرد سایت خود را بهبود ببخشید.
نتایج
قبل از شروع فرآیند طراحی وب سایت با PHP، ابتدا باید یک ویرایشگر صفحه ساده یا یک محیط توسعه PHP مناسب را روی دستگاه خود نصب کنید. برای شروع کدنویسی php، ابتدا می توانید از یک ابزار ساده مانند Notepad ویندوز خود استفاده کنید. علاوه بر این، شما باید به وب سرور PHP دسترسی داشته باشید تا بتوانید فایل های خود را در آن آپلود کنید. این وب سرور می تواند یک سرور راه دور یا یک ماشین کامپیوتر محلی باشد که LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) یا WAMP (Windows, Apache, MySQL, PHP) روی آن نصب شده است. در نهایت، شما به یک برنامه FTP برای آپلود فایل های خود در سرورهای وب نیاز دارید.
در مرحله بعد باید با سیستم طراحی وب با php و گرامر آن آشنا شوید. ساختار اصلی php از یک سری براکت استفاده می کند که هر تابع مانند مثال زیر با یک نقطه ویرگول (;) به پایان می رسد:

  • ۰۱/۰۶/۲۲
  • Website design

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی