طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

  • ۰
  • ۰

بسیاری از سازندگان وب سایت ممکن است تفاوت بین مشاوره طراحی سایت و پروژه سفارشی را درک نکنند و ممکن است در طول مسیر با بازخورد یا توصیه های نادرست مواجه شوند. آشنایی افراد با نرم افزارهای مختلف طراحی وب سایت مانند سیستم های مدیریت محتوا (CMS) یا سایر پلتفرم های طراحی وب سایت می تواند به افراد در تصمیم گیری صحیح کمک کند.
افرادی هستند که سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس را دوست ندارند و ترجیح می دهند از سایر نرم افزارهای توسعه وب سایت مانند asp.net یا magento و غیره استفاده کنند. افرادی هستند که این سیستم ها را به کلی رد می کنند و ترجیح می دهند وب سایت های کدگذاری شده خود را داشته باشند.
در این مقاله به تفصیل به بررسی این موضوع می پردازیم و مزایا و معایب هر کدام را به دقت بررسی می کنیم تا بتوانید مسیر درست را انتخاب کنید.
با وجود تمام ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فردی که وردپرس دارد، بسیاری از کسانی که قصد راه اندازی وب سایتی برای کسب و کار خود دارند، فکر می کنند که باید وب سایتی را با امکانات به اندازه کافی خاص آن نصب و طراحی کنند. یا فکر می کنند از آنجایی که وردپرس یک نرم افزار متن باز است، ممکن است سیستم مناسبی برای آنها نباشد.
این افراد معتقدند که یک وب سایت خوب و قوی باید برنامه نویسی خاصی داشته باشد. طراحی یک وب سایت سفارشی، همانطور که می توانید تصور کنید، زمان زیادی را صرف می کند و هزینه زیادی نیز دارد.
طراحی یک وب سایت سفارشی بیش از هر چیز مستلزم تجزیه و تحلیل دقیق نیازهای کسب و کار شما است و نتایج این تجزیه و تحلیل می تواند مشخص کند که آیا طراحی وب سایت سفارشی برای کسب و کار شما مناسب تر است یا طراحی وب سایت وردپرسی امکان پذیر است. به نیازهای خود پاسخگو باشید.
تفاوت بین وردپرس و وب سایت اختصاصی چیست؟
برای دانستن تفاوت بین وردپرس و وب سایت اختصاصی، باید هر کدام را به تفصیل تعریف کنیم. با روشن شدن معنای هر یک از این عناوین می توان به ویژگی ها و قابلیت های هر یک پی برد. وب سایت اختصاصی به معنای وب سایتی است که توسط یک توسعه دهنده یا شرکت منحصراً برای مشتری طراحی شده است. این وب سایت اختصاصی را می توان با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف، زبان هایی مانند php، asp.net، javascript و غیره برنامه نویسی کرد.
سایت ویژه با استفاده از زبان های برنامه نویسی طراحی شده و کد سایت فقط در اختیار شخص یا شرکت سازنده می باشد. علاوه بر این، ساختار سایت از ابتدا تا انتها، از کدها گرفته تا تصاویر و قالب، منحصر به فرد است و برای یک مشتری خاص طراحی شده است.
مزایای یک سایت اختصاصی
- امکان افزودن امکانات ویژه
- سفارشی سازی گسترده
- گرافیک منحصر به فرد
- سرعت بالا
آسیب به سایت تخصصی
1- هزینه طراحی بالا
2- خیلی طولانی
3- قیمت پشتیبانی بالا
4- چه تضمینی وجود دارد که سایت اختصاصی ایجاد شده توسط یک گروه بتواند از نظر سئو با وردپرس رقابت کند؟
5- آیا شرکتی که ادعا می کند وب سایت اختصاصی است، توانایی بهبود، به روز رسانی و گسترش زیرساخت های سایت را با توجه به نیاز شما دارد؟
6- در صورت عدم رضایت امکان تغییر شرکت پشتیبانی وجود ندارد
نتیجه
توسعه وب سایت با استفاده از وردپرس یا طراحی وب سایت برای آن مزایا و معایبی دارد. انتخاب بین CMS سفارشی و سفارشی بستگی به نوع کسب و کار شما دارد، بنابراین قبل از شروع ساخت وب سایت خود، نیازهای فعلی و آینده خود را ارزیابی کنید تا بهترین مورد را انتخاب کنید.
مسلماً مهمترین تفاوت بین طراحی وب سایت وردپرس و طراحی اختصاصی، الزاماتی است که آنها برآورده می کنند. اگر ایده ها و نیازهای خاصی دارید که در وردپرس پیش بینی نشده است و زمان و هزینه لازم را در اختیار دارید، بهتر است یک وبسایت اختصاصی طراحی کنید، در غیر این صورت وردپرس انتخاب درست شما خواهد بود. گزینه ای با سرعت و امنیت بالا و در نتیجه هزینه کمتر.

  • ۰۱/۰۷/۱۹
  • Website design

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی