طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

  • ۰
  • ۰

سوالی که ممکن است مشاوره طراحی سایت بسیاری از شما در ابتدای سفر داشته باشید این است که چرا طراحی سایت برای سئو مهم است؟
بله، مطمئناً می توانید از طریق SEO و Engine Optimization رتبه های خوبی در بسیاری از کلمات کلیدی کسب کنید. کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنید. بله، این کاربران قطعا برای رفع نیازهای خود و یافتن هدف به سایت شما خواهند آمد. اگر سایت شما نتواند پاسخگوی نیاز این مشتریان باشد و کاربران نتوانند با سایت ارتباط برقرار کنند، سئوی شما به چه درد می خورد؟
بگذریم که رستوران در زمینه مشتری یابی تبلیغات زیادی دارد و به نوعی می تواند مشتریان زیادی را جذب کند اما متاسفانه نه فضای رستوران و نه غذا کیفیت لازم برای جذب مشتری را ندارد. پس چه اتفاقی می‌افتد وقتی مشتری رستوران شما را ترک می‌کند و بعد از دیدن نام کسب‌وکار شما نمی‌تواند دوباره از آن بازدید کند؟
طراحی سایت مانند ایجاد فضای یک رستوران است، اگر طراحی مناسبی نداشته باشید، حتی نمی توانید موفقیت مورد نیاز خود را در این زمینه کسب کنید.
خب با این مثال قطعا اطلاعاتی در مورد رابطه این دو به دست آورده اید. در ادامه می خواهیم در مورد این تصور صحبت کنیم که عواقب مشاهده و نادیده گرفتن چیست. اگر شما یک طراح وب سایت هستید پس این مقاله برای شما بسیار مهم است و باید تمامی نکات را در وب سایت خود به خوبی رعایت کنید. به همین دلیل خواندن مطالب آموزش طراحی سایت توصیه می شود.
تاثیر طراحی سایت بر سئو را بررسی می کند
به طور کلی، وقت آن رسیده است که در مورد تأثیر طراحی وب سایت بر سئو و موارد مهمی که باید در صفحات وب خود بررسی کنید صحبت کنید.
طراحی سایت اشتباه!
متأسفانه یکی از مواردی که می تواند تأثیر زیادی بر سئوی وب سایت داشته باشد، طراحی اشتباه وب سایت است. به طور کلی، اگر فرمت سایت شما برای کاربر نامناسب باشد، سئو بی فایده است. طراحی سایت بد چیست؟
طراحی تعاملی!
امروزه بیش از 2/3 جستجوها در موتور جستجوی گوگل توسط تلفن همراه انجام می شود. حال فرقی نمی کند افراد در تاکسی باشند یا سر کار، تنها با سه کلیک روی موبایل خود می توانند خرید خود را تکمیل کنند و این نشان دهنده اهمیت طراحی وب سایت های موبایل فرندلی است. فرض کنید برای به دست آوردن اطلاعات کاربران در مورد کلمه خرید X، هزینه زیادی را صرف سئو کرده اید، اما کاربرانی که به سایت شما مراجعه می کنند با تصاویر گیج کننده، منوی غیرقابل استفاده، دکمه های کوچک و غیره مواجه می شوند که واضح است که کاربر نمی تواند از پس این موضوع بر بیاید. وضعیت. از شما خرید کنید
پخش خودکار ویدیو یا صدا به محض ورود!
برخی از وب سایت ها فکر می کنند اگر به طور خودکار ویدیو یا صدا را برای کاربر پخش کنند، رابط کاربری بهتری خواهند داشت. اما این کاملاً اینطور نیست. شما فرض می کنید که کاربر همیشه در موقعیت خوبی برای بازدید از سایت شما قرار دارد. کاربر ممکن است در وضعیت روحی نامناسب، در وضعیت عصبی بد، زمانی که در شب ساکت است یا صبح در کتابخانه و غیره باشد. به سایت خود سر بزنید و به موسیقی و فرش گوش دهید.
سرعت بارگذاری وب سایت!
یکی از مهمترین مسائل در سئو، سرعت بارگذاری وب سایت است. کاربران حوصله و زمان کافی برای بارگذاری وب سایت شما ندارند و حتی یک صدم ثانیه نیز در این مورد بسیار مهم است. طراح وب سایت وظیفه دارد زیرساخت های مناسب برای افزایش سرعت وب سایت را فراهم کند تا کاربر قصد خروج از وب سایت را نداشته باشد. امروزه سرعت وب سایت برای گوگل بسیار مهم است و حتی یکی از معیارهای رتبه بندی است و وب سایت هایی که برای لینک های یک و دو با هم رقابت می کنند سرعت وب سایت خود را به پایین ترین حد کاهش می دهند. برای بهبود سرعت سایت خود باید دلایل را جداگانه بررسی و رفع کنیم.
اخرین حرف:
ما سعی کرده ایم تاثیر طراحی سایت بر سئو را به طور کامل پوشش دهیم و توصیه های کاربردی زیادی ارائه دهیم. درصد زیادی از افرادی که این محتوا را می خوانند نمی دانند که چگونه طراحی اولیه وب سایت بر سئو تأثیر می گذارد و این باعث می شود که اگر طراح وب سایت باشند و اگر متخصص سئو باشند، راه حل های وب سایت خود را طراحان خوبی می کند. طراح. با رعایت چند نکته ساده برای کار می توانید درآمد خوبی برای وب سایت خود داشته باشید. اگر اطلاعاتی در مورد تاثیر طراحی سایت بر سئو سایت دارید، در قسمت نظرات با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید. با تشکر از توجه شما.

  • ۰۱/۰۷/۱۸
  • Website design

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی