طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وب سایت های پویا وب سایت هایی هستند که دارای پنل مدیریت مشاوره طراحی سایت محتوا هستند و صاحب وب سایت می تواند محتوای وب سایت خود را ویرایش و به روز کند. Dynamic Pages پنلی را در اختیار مدیر و کاربران قرار می دهد تا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنل شوند. یک وب سایت پویا عملکرد بیشتری دارد و به کاربران اجازه می دهد تا با اطلاعات موجود در صفحه تعامل داشته باشند. اما این نوع وب سایت ها زمان بیشتری برای توسعه نیاز دارند و بر هزینه طراحی وب سایت فروشگاه شما تأثیر می گذارند. هزینه طراحی صفحات استاتیک کمتر از صفحات داینامیک است، اما صفحات استاتیک هزینه بیشتری برای نگهداری، به روز رسانی و پشتیبانی نسبت به صفحات داینامیک دارند. علاوه بر این، یکی از راه های رتبه بندی در گوگل، به روز رسانی مداوم صفحه است. بنابراین می توان گفت که صفحات داینامیک رتبه بالاتری نسبت به صفحات استاتیک دارند. صفحات وب که حاوی طیف وسیعی از اطلاعات هستند و می توانند ویرایش و به روز شوند، صفحات پویا هستند. فیس بوک، توییتر و سایر رسانه های اجتماعی نمونه هایی از سایت های پویا هستند. نمونه هایی از محتوای پویا: پایگاه های داده برنامه های پیام صوتی و تصویری، اطلاعات حساب کاربری، پیش بینی آب و هوا، قیمت سهام و...
ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی مقرون به صرفه
یکی دیگر از عوامل مقرون به صرفه در طراحی وب سایت ویترین ویژگی ها و قابلیت هایی است که برای وب سایت ویترین خود نیاز دارید. برخی از این قابلیت‌ها عمومی هستند، به این معنی که برای همه وب‌سایت‌ها اعمال می‌شوند، در حالی که برخی دیگر دارای ویژگی‌های خاصی هستند که ممکن است انتظار داشته باشید بر اساس نیازها و درخواست‌هایتان برای وب‌سایت خود پیاده‌سازی شوند. برخی از این امکانات عبارتند از:
سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی
سئو مخفف Search Engine Optimization است و همانطور که در بالا اشاره کردیم به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است. یکی از راه های کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجوی گوگل از طریق تکنیک های سئو است. هرچه جایگاه سایت شما در صفحات جستجو کمتر باشد، احتمال اینکه کاربر روی آن کلیک کرده و وارد سایت شما شود، کمتر می شود. قیمت خدمات سئو بر اساس سئو ماهانه، سئو ساعتی و سئوی کلمه کلیدی متفاوت است. هزینه سئو به سطح دشواری کلمات کلیدی و وضعیت رقبای شما و وضعیت فعلی وب سایت شما بستگی دارد. به یاد داشته باشید که سئو کار یک شبه نیست، شما باید همیشه روی سئوی خود کار کنید، پس سعی کنید برای این هزینه ها برنامه ریزی کنید.
سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی
سرعت سایت فروشگاهی
هرچه وب سایت شما سریعتر بارگذاری شود، تجربه کاربری بهتری برای وب سایت شما خواهد داشت. موتورهای جستجو وب سایت شما را بر اساس این سرعت و تجربه کاربری رتبه بندی می کنند، نیازی به گفتن نیست که تصور کنید اگر سرعت بارگذاری وب سایت شما کم و نرخ پرش بالا باشد چه اتفاقی برای فروشگاه آنلاین شما می افتد. برنامه نویسان برای جلوگیری از کاهش سرعت سایت دستوراتی را در ابتدای کد قرار می دهند و ارسال تصاویر کوچک و بهینه شده باعث افزایش سرعت سایت می شود.
سرعت سایت فروشگاه
پنل مدیریت قدرتمند
هر فروشگاه اینترنتی باید دارای امکاناتی باشد تا صاحب فروشگاه در هنگام فروش محصولات با مشکل مواجه نشود، این ویژگی ها شامل قابلیت تغییر یا تنظیم توسط مدیر سایت فروشگاه می باشد. یکی از مهم ترین درخواست هایی که بسیاری از مشتریان هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی مطرح می کنند، پنل مدیریتی قدرتمند است. وجود پنل مدیریتی امکان دسترسی به امکانات ویژه برای مدیریت بهتر سایت فروشگاه را فراهم می کند. داشبورد و مدیریت کامل صفحه فروشگاه شما به اندازه ظاهر صفحه سایت مهم است.
نتیجه
اگر تصمیم دارید فروشگاه خود را افتتاح کنید، باید به دنبال شرکتی باشید که بتواند فروشگاه را مطابق با نیاز شما طراحی کند، اما انتخاب فضایی که برای این کار انتخاب کنید ممکن است برای شما دشوار باشد. بدون شک شرکت‌های توسعه‌دهنده فروشگاه اینترنتی و خدمات کاربر زیادی در دنیا وجود دارند، اما باز هم باید شرکتی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند، در غیر این صورت باعث اتلاف وقت و هزینه شما خواهد شد. انتخاب صحیح نیاز به تلاش و بررسی دارد و یافتن مناسب ترین شرکت مدتی طول می کشد. در این قسمت به برخی از مهم ترین ویژگی هایی که شرکت های سازنده وب سایت فروشگاهی باید داشته باشند، می پردازیم.

  • Website design
  • ۰
  • ۰

خب ما در بالا دیدیم که ساخت و مشاوره طراحی سایت با گوشی امکان پذیر است و 5 دقیقه از وقت شما را درب منزل می گیرد. اما یک سوال مهم دیگر وجود دارد: آیا می توان وب سایت را با تلفن همراه مدیریت کرد؟
وب سایت خود را از طریق تلفن خود بسازید و مدیریت کنید
من باید پاسخ دهم: قطعاً مدیریت یک وب سایت با رایانه آسان تر است. زیرا ممکن است بخواهید برای تصاویر محتوا ایجاد کنید، متن بنویسید، ویدیوها را در وب سایت قرار دهید و غیره، و این کار با رایانه راحت تر است.
با این حال، پنل مدیریت وب سایت های ایجاد شده با پورتال کاملاً واکنش گرا است و به شما امکان مدیریت با دستگاه های تلفن همراه را می دهد. اگر نمی دانید واکنش گرا چیست، یک وب سایت بسته به دستگاه شما و اندازه صفحه نمایش آن ظاهر خود را تغییر می دهد تا به گونه ای نمایش داده شود که برای شما آسان باشد. در مقاله طراحی سایت ریسپانسیو چیست و چرا لازم است؟ در مورد طراحی ریسپانسیو بیشتر توضیح داده ایم.
تا کنون متوجه شده ایم که با استفاده از صفحه ساز پورتال می توانیم وب سایت موبایل خود را بسازیم و آن را با یک گوشی مدیریت کنیم.
چه سایت هایی را می توانیم با استفاده از دستگاه های تلفن همراه ایجاد کنیم؟
ما در وب سایت های مختلفی داریم. مثلا:
صفحات مجلاتی که مطالب متنوعی را برای جذب بازدیدکننده منتشر می کنند.
صفحه فروشگاهی که هدف آن فروش یک یا چند نوع محصول است.
شرکت ها اغلب صفحات تجاری را برای تبلیغ کسب و کار خود ارائه می دهند.
رزومه سایت ها برای نمایش رزومه و نمونه کارها از کارشناسان در یک زمینه خاص
و...
کدام یک از وب سایت های زیر را می توانیم با استفاده از دستگاه تلفن همراه ایجاد کنیم؟ خوشبختانه سایت ساز پورتال دست شما را در ایجاد یک وب سایت موبایل گذاشته است.
این بدان معناست که مهم نیست هدف شما از ساخت یک سایت چیست. زیرا ما در پورتال انواع قالب ها را برای شما آماده کرده ایم. و با کمک این قالب ها شما می توانید هر نوع سایتی را که می خواهید ایجاد کنید، علاوه بر این، پورتال امکانات لازم را برای هر نوع سایتی فراهم می کند، به عنوان مثال اگر می خواهید یک سایت فروشگاهی ایجاد کنید. درگاه پرداخت، چت آنلاین، امکان اختصاص کوپن تخفیف. و تمامی امکانات لازم برای سایت فروشگاهی هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است. شما می توانید سایت تلفن همراه خود را مدیریت کنید، محتوا بنویسید، ظاهر و احساس را تغییر دهید. و هر کاری می خواهی بکن اگر سایت فروشگاهی راه اندازی کرده اید باید عکس و مشخصات محصول را در آن وارد کنید. این کارها را به راحتی می توانید با موبایل خود انجام دهید مثلا با دوربین گوشی خود از یک محصول عکس بگیرید. و با یک ویرایشگر تصویر ویرایش می شود. و در سایت قرار داده شده است.در مقاله 6 برنامه برای ویرایش تصاویر محصولات با گوشی موبایل نرم افزار ویرایش تصویر برای گوشی های موبایل را به شما معرفی کرده ایم.
اگر از آن دسته از کارآفرینان اینترنتی هستید که زمان و حوصله مدیریت یک وب سایت را ندارید، می توانید این کار را به شرکت های دیگر بسپارید.
نتیجه
اگر هنوز وب سایت موبایل خود را طراحی نکرده اید، همین الان این کار را انجام دهید! نگران نباشید، این یک پیشنهاد کاملاً بدون ریسک است زیرا نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای ثبت نام اولیه و ایجاد وب سایت در پورتال ندارید. برای شروع به پورتال دسترسی پیدا کنید.
در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه از طریق تلفن یک وب سایت بسازیم و به چند سوال رایج در مورد آن پاسخ دادیم. لطفا کاری را که می خواهید انجام دهید بنویسید. همچنین شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمایی می کند.

  • Website design
  • ۰
  • ۰

از زمان ایجاد اولین وب سایت در سال 1991، طراحی وب مسیر طولانی مشاوره طراحی سایت را طی کرده است. امروزه بیش از یک میلیارد وب سایت در اینترنت وجود دارد، بنابراین جای تعجب نیست که بازار طراحی وب سایت همیشه داغ است و بسیاری از کاربران هر ساله می خواهند یک وب سایت جدید برای خود یا تجارت خود ایجاد و طراحی کنند. بنابراین این یک صنعت و بازار پر رونق است که به این زودی ها به جایی نمی رسد. اگر هدف شما طراحی وب سایت است یا می خواهید دانش خود را در این زمینه ارتقا دهید، قول می دهم با مطالعه این مقاله با تمام جنبه های طراحی سایت از ابتدا آشنا شوید. نقش اصلی طراحی وب سایت به ظاهر وب سایت مربوط می شود که از نظر تجربه کاربری می تواند بسیار موثر باشد.
اگر بخواهیم با مثال توضیح دهیم باید بگوییم طراحی وب مانند طراحی داخلی یک ساختمان است که هر چه طراحی داخلی ساختمان بهتر و چشمگیرتر باشد افراد بیشتری جذب آن می شوند.
در دنیای امروز، حضور آنلاین یکی از مهم ترین عوامل رشد هر کسب و کاری است و به همین دلیل طراحی وب سایت در سال های اخیر اهمیت پیدا کرده است. در تهیه این متن سعی شده است تمامی اطلاعات کلی برای آشنایی با معیارهای طراحی وب به شما بگوییم که در آینده می توانید از آنها برای طراحی و توسعه وب سایت خود استفاده کنید.
در طراحی وب باید ۷ مبحث اساسی را بدانیم
1. تفاوت بین طراحی وب سایت و توسعه وب سایت
وقتی در مورد طراحی وب صحبت می کنیم، اولین چیزی که باید تعریف کنیم تفاوت بین طراحی وب و توسعه وب است
زیرا این دو معمولا با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند.
طراحی وب همه چیز در مورد ظاهر یک وب سایت است. طراح وب مسئول طراحی ظاهر یک وب سایت به گونه ای است که مخاطب را به سمت وب سایت جذب کند. بعداً در این مورد به تفصیل بحث خواهیم کرد.
توسعه وب به پایه و بدنه وب سایت مربوط می شود. یک توسعه دهنده وب مسئول طراحی اسکلت یک سایت است و هر چه اسکلت آن سایت اساسی تر و قوی تر باشد، کار با آن وب سایت آسان تر خواهد بود. بخشی از توسعه وب سایت با کد نویسی انجام می شود.
حال اجازه دهید به طور خلاصه در مورد زبان های برنامه نویسی اصلی مورد استفاده در طراحی و توسعه وب صحبت کنیم:
Html یک زبان برنامه نویسی است که برای ایجاد قسمت جلویی یک وب سایت استفاده می شود. این زبان برای نوشتن ساختار و استخوان های یک وب سایت استفاده می شود.
CSS یک زبان برنامه نویسی (یا به عبارت بهتر استایل و نشانه گذاری) است که حاوی تمام اطلاعات مهم در مورد ظاهر یک وب سایت است. CSS و HTML با هم برای طراحی ظاهر وب سایت، از جمله طراحی فونت اصلی و سایر عناصر ظاهر صفحه، تصمیم می گیرند.
CMS یا سیستم مدیریت محتوا یا سازنده وب سایت نرم افزاری است که محتوای دیجیتال یک وب سایت را مدیریت می کند. با امکانات و دانش اولیه CMS هر کسی می تواند بدون هیچ دانشی از توسعه وب و کدنویسی یک وب سایت خوب طراحی کند.
2. اصول مهم در طراحی صفحات وب
دانستن اینکه چه عناصری یک طراحی سایت عالی را ایجاد می کنند و چگونه می توانید از آنها در کار خود استفاده کنید مهمترین چیزی است که در این فصل به آن خواهیم پرداخت.
برای قرار دادن بخش ها و عناصر در وب سایت، اصول اولیه ایجاد وب سایت بر اساس تئوری ها و تجربیات هنرمندان و طراحان تعریف شد. به کارگیری این اصول می تواند به طراحان کمک کند تا یک وب سایت بسیار منظم و زیبا ایجاد کنند.
البته باید گفت که هیچ یک از این اصول را نمی توان قانون نامید و باید به آنها به عنوان یک راهنما و منبع الهام نگاه کرد، همانطور که پیکاسو می گوید: "قوانین را مانند یک حرفه ای یاد بگیرید. بنابراین می توانید آنها را زیر پا بگذارید. یک هنرمند." زمانی که اصول طراحی وب را یاد گرفتید، می توانید جزئیات در اجرای آنها را به دلخواه تغییر دهید.
مقیاس
تعادل بصری یکی از مهمترین عناصر در طراحی وب سایت است، یعنی ظاهر سایت باید به گونه ای طراحی شود که فقط قسمت خاصی از سایت نتواند توجه کاربر را به خود جلب کند و جنبه بصری کلی آن را جلب کند. یک وب سایت باید مخاطب را جذب کند. یک خط خیالی در وسط صفحه وب سایت خود بکشید تا بتوانید تعادل را در آن مشاهده کنید.
دو نوع تعادل طراحی وب وجود دارد. که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:
تعادل متقارن زمانی است که دو طرف صفحه وب سایت مانند تصویر آینه ای متقارن باشد و تعادلی که حس نظم، آراستگی و زیبایی را در کاربر القا کند.
تعادل نامتقارن زمانی است که تعادل بصری دو طرف برابر باشد اما ترکیب و ترتیب عناصر متفاوت باشد.طراحی نامتقارن متوازن رویکردی مدرن محسوب می شود که باعث می شود مخاطب تجربه ای منحصر به فرد و خاص داشته باشد.
نتیجه
صنعت طراحی وب سایت همیشه ویژگی های جدیدی را ارائه می کند که نشان می دهد این صنعت به روز است، اما در عین حال این نقطه همیشه به شما هشدار می دهد که وب سایت خود را به روز کنید.
هنگامی که وب سایت خود را به طور کامل توسعه دادید، باید آن را به روز کنید تا مطمئن شوید که محتوای شما جدید و دقیق است و طراحی شما به روز است. اگرچه ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما هر آیتم قدیمی در سایت شما می تواند بر تجربه مخاطبان شما تأثیر منفی بگذارد و در نتیجه عملکرد و فروش کلی شما را کاهش دهد.
هر ماه بررسی کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما به درستی کار می کند. بدون خطا و از همه مهمتر محتوای شما دقیق و به روز است. زمانی که به فکر طراحی یک وب سایت جدید هستید. به تغییراتی فکر کنید که وب سایت شما را بهبود می بخشد. چگونه می توان وب سایت خود را برای استفاده آسان تر کرد یا عملکرد وب سایت را افزایش داد این به معنای افزودن محتوای بصری جدید، صفحات اضافی، کار با سئو و غیره است.
 

  • Website design
  • ۰
  • ۰

در سال های اخیر گزینه های مشاوره طراحی سایت مختلفی برای راه اندازی وب سایت ها در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است و html به عنوان اولین زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت شناخته می شود. پس از آن در کنار HTML از CSS نیز برای طراحی وب سایت استفاده شد و مدتی بعد این دو زبان با هم ترکیب شدند و مورد استقبال طراحان وب قرار گرفتند. اما با توسعه وب سایت های پویا، گزینه های دیگری مانند ASP (که بعداً به ASP.NET تبدیل شد) و PHP آمدند. بر اساس تحقیقات انجام شده، PHP یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است و تقریبا 82 درصد از وب سایت های طراحی شده در وب با استفاده از این زبان طراحی و توسعه یافته اند. رقم این ASP 16 درصد برآورد شده است. بنابراین با توجه به این محبوبیت، طراحی وب سایت با PHP بسیار منطقی و هوشمندانه است زیرا این زبان برنامه نویسی متن باز و رایگان است. با این حال php تنها زبان برنامه نویسی موجود برای طراحی وب سایت نیست و زبان های دیگری مانند پایتون نیز وجود دارند که قابلیت های کاربردی را ارائه می دهند. طراحی سایت به زبان پایتون یا پی اچ پی مهمترین سوالی است که در این قسمت مطرح می شود و برای پاسخ به آن باید بگوییم که انتخاب بین این دو زبان برنامه نویسی به اهداف شما برای طراحی سایت و میزان تخصص شما در این زمینه ها بستگی دارد. ; زیرا PHP ساختار تخصصی و پیچیده تری نسبت به پایتون دارد. از این رو، بسیاری از توسعه دهندگان پایتون را به PHP ترجیح می دهند.
در حال حاضر، سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی دیگر از رقبای اصلی PHP در توسعه وب سایت است که توسعه دهندگان را برای ساخت وب سایت با وردپرس یا PHP مردد می کند. وردپرس نیز مانند پایتون، رابط کاربری و عملکرد ساده تری نسبت به PHP دارد و کار با آن راحت تر است. با این حال، برای انتخاب بین وردپرس و پی اچ پی، باید دانش و مهارت خود را در زمینه کدنویسی و برنامه نویسی و همچنین هدف اصلی خود از توسعه وب سایت خود در نظر بگیرید.
مزایای طراحی سایت با php
طراحی وب سایت با PHP دارای مزایای بسیاری است که ویژگی های مفید بسیاری را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. یکی از مزیت های اصلی طراحی وب PHP رایگان و متن باز بودن آن است که دارای یک انجمن پشتیبانی فعال و به روز رسانی منظم است. سایر مزایای طراحی وب PHP عبارتند از:
lega speedokry
سرعت بالا یکی از مهمترین مزیت های طراحی وب سایت به زبان PHP است که ارتباط مستقیمی با سئو دارد. زمان بارگذاری صفحات مبتنی بر PHP بسیار بیشتر از سایر زبان های برنامه نویسی است و همچنین باعث بهبود تجربه کاربری می شود.
انعطاف پذیری
انعطاف پذیری یکی دیگر از مزیت های مهم طراحی وب با PHP است که به شما این امکان را می دهد تا تغییرات فنی لازم را در حین طراحی یا پس از اتمام توسعه وب سایت انجام دهید. به این ترتیب در صورت وجود خطا در کد، نیازی به بازنویسی کد نیست و می توانید کد خود را اصلاح کرده و در طراحی وب سایت از آن استفاده کنید.
قابلیت ادغام با پلتفرم های مختلف
PHP قابلیت ادغام سریع و آسان با پلتفرم ها و سیستم عامل های مختلف مانند یونیکس، سولاریس و یونیکس را دارد و همچنین می تواند با سایر فناوری های پرکاربرد مانند جاوا ادغام شود. یعنی برای ادغام پلتفرم با Unifier نیازی به توسعه و راه اندازی مجدد ندارید و می توانید به راحتی آن را در یک سیستم اجرا کنید.
امنیت بالا
امنیت بالا یکی از مهمترین مزیت های طراحی وب سایت php است که با چندین لایه امنیتی طراحی شده و از اطلاعات وب سایت شما در برابر ویروس ها و هکرها محافظت می کند.
شخصی شده
سفارشی سازی یکی دیگر از مزایای اصلی طراحی وب سایت با PHP است. با ارائه ویژگی های مختلف می توانید قسمت های مختلفی از وب سایت خود را ایجاد کنید. php چندین کتابخانه و ابزار دارد که با استفاده از آنها می توانید صفحات سایت خود را با توجه به هدف و رویکرد خود طراحی کنید و در نتیجه عملکرد سایت خود را بهبود ببخشید.
نتایج
قبل از شروع فرآیند طراحی وب سایت با PHP، ابتدا باید یک ویرایشگر صفحه ساده یا یک محیط توسعه PHP مناسب را روی دستگاه خود نصب کنید. برای شروع کدنویسی php، ابتدا می توانید از یک ابزار ساده مانند Notepad ویندوز خود استفاده کنید. علاوه بر این، شما باید به وب سرور PHP دسترسی داشته باشید تا بتوانید فایل های خود را در آن آپلود کنید. این وب سرور می تواند یک سرور راه دور یا یک ماشین کامپیوتر محلی باشد که LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) یا WAMP (Windows, Apache, MySQL, PHP) روی آن نصب شده است. در نهایت، شما به یک برنامه FTP برای آپلود فایل های خود در سرورهای وب نیاز دارید.
در مرحله بعد باید با سیستم طراحی وب با php و گرامر آن آشنا شوید. ساختار اصلی php از یک سری براکت استفاده می کند که هر تابع مانند مثال زیر با یک نقطه ویرگول (;) به پایان می رسد:

  • Website design
  • ۰
  • ۰

مشاوره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی چیست؟ ابزار و ملزومات ساخت فروشگاه اینترنتی چیست؟ چرا وردپرس را مناسب ترین سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی می دانیم؟ اینها همه سوالاتی هستند که هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی به ذهن خطور می کنند. گاهی اوقات به فکر یادگیری طراحی صفحات مجله با وردپرس می افتیم. با استفاده گسترده از اینترنت و دیگر فضاهای مجازی، امروزه کمتر کسی را پیدا می کند که واژه فروشگاه اینترنتی، فروشگاه اینترنتی و کسب و کار دیجیتال را نشنیده باشد. با توجه به گستردگی فضای مجازی و عدم محدودیت فضاهای سنتی، تقریباً همه دوست دارند بخشی از آن را داشته باشند و از آن درآمد کسب کنند. امروزه فروشگاه های اینترنتی نقش بسیار ویژه ای در اقتصاد جامعه دارند و منبع درآمد هزاران نفر هستند. در این مقاله سعی می کنیم شرایط لازم برای ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی را بررسی کرده و نحوه ساخت فروشگاه اینترنتی را به شما آموزش دهیم.
معایب طراحی سایت فروشگاهی با توسعه دهندگان
معایب سایت سازها اشاره کردیم که سایت سازها می توانند وب سایت فروشگاهی را خیلی سریع ایجاد کنند، اما به دلیل مشکلات، مسائل و محدودیت های زیر هرگز استفاده از سایت سازها را توصیه نمی کنیم. اولین مشکل سازندگان وب سایت این است که متن باز نیستند و اگر قصد توسعه و گسترش وب سایت خود را دارید، این گزینه بعداً در دسترس نخواهد بود. مشکل بزرگ بعدی این است که سئو دوستانه نیست. اگر می خواهید تغییرات فنی در سئوی وب سایت خود ایجاد کنید، سازندگان وب سایت هیچ گزینه یا راه حلی برای شما ندارند و کاملاً محدود است. مشکل دیگر این است که گزینه های زیادی ندارید و گزینه ای برای استفاده از سازندگان وب سایت برای ایجاد طرح های مختلف برای وب سایت فروشگاهی خود ندارید. و به دلایل متعدد دیگر، استفاده از سازنده وب سایت را توصیه نمی کنیم. بهترین راه حل ایجاد یک وب سایت فروشگاهی با استفاده از وردپرس است. روش های مختلفی برای طراحی سایت فروشگاهی وجود دارد که می توان آنها را به سه روش کلی تقسیم کرد. روش اول کدنویسی خاصی است که باید از ابتدا انجام دهید تا وب سایت فروشگاهی خود را ایجاد کنید. این روش نه تنها زمان بر است، بلکه گران است. راه دیگر استفاده از سازندگان وب سایت است. سازندگان وب سایت خیلی سریع یک فروشگاه آنلاین برای شما ایجاد می کنند، اما محدودیت ها و معایب خاص خود را دارند. روش سوم استفاده از سیستم های مدیریت محتوا برای ایجاد فروشگاه آنلاین است. معروف ترین سیستم مدیریت محتوا وردپرس است و شما به راحتی می توانید صفحات فروشگاهی حرفه ای با پسوند ووکامرس ایجاد کنید.
نتیجه
قبل از شروع، به این فکر کنید که آیا وردپرس برای ساخت یک وب سایت فروشگاهی مناسب است یا خیر. اگرچه وردپرس از ابتدا به عنوان ابزاری برای وبلاگ نویسان طراحی شده بود، اما به دلیل منبع باز آن به سرعت تکامل یافت و توانست از سایر وب سایت ها نیز پشتیبانی کند. امروزه بیش از 70 میلیون وب سایت وردپرسی در جهان وجود دارد که 30 درصد از کل وب سایت ها را تشکیل می دهد.

  • Website design
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • Website design
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • Website design