طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

  • ۰
  • ۰

مشاوره طراحی سایت آیا شما هم همین فکر هستید؟ سخت در اشتباهید، طراحی وب و برنامه نویسی وب کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است و می توان از آن به عنوان یکی از سخت ترین مشاغل نام برد.
هزینه طراحی وب سایت به موارد زیادی بستگی دارد، مانند زمانی که یک توسعه دهنده یا طراح در سایت شما صرف می کند. طراحی ممکن است برای شما هزینه ساعتی داشته باشد، به این معنی که شما 50 ساعت در سایت خود و 300 هزار در ساعت صرف می کنید. برای شما هزینه دارد و دقیقاً 15 میلیون منطقه دریافت می کنید.
با طراحان، برنامه نویسان و به طور کلی برنامه نویسان مهربان تر باشید. به من اعتماد کنید، هزینه ای که می پردازید بهای تجربه و یک عمر کار سخت است. فقط فکر نکنید که این شخص می تواند 1 هفته را در محصول و وب سایت شما وقت بگذارد، آن زمان زمان آموزش است. ، هزینه های سیستم و خیلی مسائل دیگر هست که یک برنامه نویس درگیر آن است که البته هزینه ای که می گیرد هزینه معقولی است نه اینکه 100 میلیون برای سایت وردپرسی گرفته شود!!! البته اگر یک افزونه اختصاصی بنویسید همین سایت وردپرسی هم هزینه بیشتری دارد. این را فراموش نکنید. وردپرس اصلا بد نیست. شاید 4 سال پیش بود، سال 1996 بود، ما اصلاً از شما نخواستیم که به وردپرس بروید، اما واقعاً تا به حال از سایت های معتبر با نرخ بسیار بالایی نظرات خوبی دریافت می کند.
حال بیایید به دلایل افزایش هزینه وب سایت های وردپرسی یا طراحی وب سایت بپردازیم.
عوامل موثر بر قیمت سایت
از دیدگاه یک طراح، برخی از مهم ترین عوامل در تعیین هزینه طراحی وب سایت وجود دارد.
• در نمایش
• زبان برنامه نویسی
• انحصاری طراحی
• میزبانی Domena i
• پشتیبانی
• زمان اجرای پروژه
نرخ طراحی وب سایت با در نظر گرفتن فاکتورهای فوق برای مشتری منتشر می شود. در صورت درخواست مشتریان بیشتر محتوا و خدمات طراحی، بسته به مدت زمان پروژه طراحی سایت و نوع طراحی، قیمت طراحی سایت تعیین می شود. پیشنهاد ما این است که قبل از شروع طراحی سایت، فاکتورهای مهم برآورد هزینه طراحی سایت را بررسی کنید و سپس بهترین و مقرون به صرفه ترین طراحی وب سایت را برای کسب و کار خود داشته باشید.
نکته مهم این است که طراحی سایت قیمت ثابتی ندارد و با توجه به خدمات و امکانات، نوع قالب و زمان تحویل کار تصمیم گیری می شود. هزینه طراحی سایتی که نیاز به کدنویسی دارد بیشتر از طراحی سایت با قالب آماده است اما عموما متخصصان این حوزه به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار فروشگاهی را دارند پیشنهاد می کنند به جای کدنویسی از قالب اختصاصی استفاده کنند. طراحی وب سایت سفارشی به گونه ای که هزینه سفارش وب سایت فروشگاهی بر آنها سنگینی نکند
یکی از مهم ترین موارد در فرآیند طراحی، هزینه طراحی وب سایت است که اغلب با توجه به نوع پروژه و ابزارهای موجود در آن محاسبه و تعیین می شود. به طور کلی هزینه طراحی وب سایت با توجه به خصوصی یا در دسترس بودن آن و بر اساس رابط کاری، زبان برنامه نویسی، هاست و پلتفرم، پشتیبانی، زمان مورد نیاز برای طراحی وب سایت و سایر خدمات درخواستی مشتری محاسبه می شود. . . هزینه استفاده در طراحی وب سایت کسب و کار شما
یکی از عواملی که قیمت نهایی خط طراحی سایت را تعیین می کند کیفیت است. به عبارت دیگر، شما هرگز نمی توانید یک پروژه طراحی سایت با کیفیت و سازگار با قیمت ارزان انجام دهید. بنابراین، اگر قیمت ارزانی را برای پروژه وب سایت خود در نظر می گیرید، باید خود را برای مشکلاتی مانند عدم پشتیبانی یک شرکت مدیریت پروژه، رتبه پایین در موتورهای جستجو و هزینه های هنگفت اجرای مجدد پروژه آماده کنید. .
نتیجه
در طراحی هر سایت یک سری امکانات کلی و یک سری امکانات وجود دارد. ویژگی های رایج شامل گزینه هایی است که برای طراحی هر وب سایتی ضروری است و مستقیماً با سئو یا بهینه سازی وب سایت مرتبط است، اما ویژگی هایی شامل گزینه هایی است که یک وب سایت معمولی را به یک وب سایت حرفه ای و منحصر به فرد تبدیل می کند. او این تسهیلات بر اساس درخواست وب سایت می باشد، طراحی مشتری و حضور وی در وب سایت الزامی نیست. هر دوی این عملکردها، چه نیازهای عمومی باشند و چه ویژگی هایی که وب سایت شما را به یک وب سایت حرفه ای تبدیل می کند، بر ارزش طراحی وب سایت تأثیر می گذارد. در زیر شما را با چند روش مهم عمومی و خصوصی در طراحی وب سایت آشنا می کنیم که بر هزینه طراحی وب سایت تأثیر می گذارد و می توانید از آنها برای برآورد هزینه طراحی وب سایت استفاده کنید.

  • ۰۱/۰۷/۱۷
  • Website design

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی