طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

  • ۰
  • ۰

وب سایت های پویا وب سایت هایی هستند که دارای پنل مدیریت مشاوره طراحی سایت محتوا هستند و صاحب وب سایت می تواند محتوای وب سایت خود را ویرایش و به روز کند. Dynamic Pages پنلی را در اختیار مدیر و کاربران قرار می دهد تا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنل شوند. یک وب سایت پویا عملکرد بیشتری دارد و به کاربران اجازه می دهد تا با اطلاعات موجود در صفحه تعامل داشته باشند. اما این نوع وب سایت ها زمان بیشتری برای توسعه نیاز دارند و بر هزینه طراحی وب سایت فروشگاه شما تأثیر می گذارند. هزینه طراحی صفحات استاتیک کمتر از صفحات داینامیک است، اما صفحات استاتیک هزینه بیشتری برای نگهداری، به روز رسانی و پشتیبانی نسبت به صفحات داینامیک دارند. علاوه بر این، یکی از راه های رتبه بندی در گوگل، به روز رسانی مداوم صفحه است. بنابراین می توان گفت که صفحات داینامیک رتبه بالاتری نسبت به صفحات استاتیک دارند. صفحات وب که حاوی طیف وسیعی از اطلاعات هستند و می توانند ویرایش و به روز شوند، صفحات پویا هستند. فیس بوک، توییتر و سایر رسانه های اجتماعی نمونه هایی از سایت های پویا هستند. نمونه هایی از محتوای پویا: پایگاه های داده برنامه های پیام صوتی و تصویری، اطلاعات حساب کاربری، پیش بینی آب و هوا، قیمت سهام و...
ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی مقرون به صرفه
یکی دیگر از عوامل مقرون به صرفه در طراحی وب سایت ویترین ویژگی ها و قابلیت هایی است که برای وب سایت ویترین خود نیاز دارید. برخی از این قابلیت‌ها عمومی هستند، به این معنی که برای همه وب‌سایت‌ها اعمال می‌شوند، در حالی که برخی دیگر دارای ویژگی‌های خاصی هستند که ممکن است انتظار داشته باشید بر اساس نیازها و درخواست‌هایتان برای وب‌سایت خود پیاده‌سازی شوند. برخی از این امکانات عبارتند از:
سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی
سئو مخفف Search Engine Optimization است و همانطور که در بالا اشاره کردیم به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است. یکی از راه های کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجوی گوگل از طریق تکنیک های سئو است. هرچه جایگاه سایت شما در صفحات جستجو کمتر باشد، احتمال اینکه کاربر روی آن کلیک کرده و وارد سایت شما شود، کمتر می شود. قیمت خدمات سئو بر اساس سئو ماهانه، سئو ساعتی و سئوی کلمه کلیدی متفاوت است. هزینه سئو به سطح دشواری کلمات کلیدی و وضعیت رقبای شما و وضعیت فعلی وب سایت شما بستگی دارد. به یاد داشته باشید که سئو کار یک شبه نیست، شما باید همیشه روی سئوی خود کار کنید، پس سعی کنید برای این هزینه ها برنامه ریزی کنید.
سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی
سرعت سایت فروشگاهی
هرچه وب سایت شما سریعتر بارگذاری شود، تجربه کاربری بهتری برای وب سایت شما خواهد داشت. موتورهای جستجو وب سایت شما را بر اساس این سرعت و تجربه کاربری رتبه بندی می کنند، نیازی به گفتن نیست که تصور کنید اگر سرعت بارگذاری وب سایت شما کم و نرخ پرش بالا باشد چه اتفاقی برای فروشگاه آنلاین شما می افتد. برنامه نویسان برای جلوگیری از کاهش سرعت سایت دستوراتی را در ابتدای کد قرار می دهند و ارسال تصاویر کوچک و بهینه شده باعث افزایش سرعت سایت می شود.
سرعت سایت فروشگاه
پنل مدیریت قدرتمند
هر فروشگاه اینترنتی باید دارای امکاناتی باشد تا صاحب فروشگاه در هنگام فروش محصولات با مشکل مواجه نشود، این ویژگی ها شامل قابلیت تغییر یا تنظیم توسط مدیر سایت فروشگاه می باشد. یکی از مهم ترین درخواست هایی که بسیاری از مشتریان هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی مطرح می کنند، پنل مدیریتی قدرتمند است. وجود پنل مدیریتی امکان دسترسی به امکانات ویژه برای مدیریت بهتر سایت فروشگاه را فراهم می کند. داشبورد و مدیریت کامل صفحه فروشگاه شما به اندازه ظاهر صفحه سایت مهم است.
نتیجه
اگر تصمیم دارید فروشگاه خود را افتتاح کنید، باید به دنبال شرکتی باشید که بتواند فروشگاه را مطابق با نیاز شما طراحی کند، اما انتخاب فضایی که برای این کار انتخاب کنید ممکن است برای شما دشوار باشد. بدون شک شرکت‌های توسعه‌دهنده فروشگاه اینترنتی و خدمات کاربر زیادی در دنیا وجود دارند، اما باز هم باید شرکتی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند، در غیر این صورت باعث اتلاف وقت و هزینه شما خواهد شد. انتخاب صحیح نیاز به تلاش و بررسی دارد و یافتن مناسب ترین شرکت مدتی طول می کشد. در این قسمت به برخی از مهم ترین ویژگی هایی که شرکت های سازنده وب سایت فروشگاهی باید داشته باشند، می پردازیم.

  • ۰۱/۰۶/۲۹
  • Website design

نظرات (۱)

سرعت سایت خیلی خیلی مهمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی