طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی و شرکتی به زبان php

  • ۰
  • ۰

مشاوره طراحی سایت قبلاً فقط یک نفر طراحی وب سایت را از ابتدا انجام می داد، اما امروزه از متخصصان مختلفی برای ایجاد وب سایت استفاده می شود که یکی از آنها طراح وب است. طراح وب شخصی است که به صورت حرفه ای صفحات وب را برای وب سایت ها طراحی می کند.
طراحان وب بیشتر لایه بیرونی سایت را طراحی و برنامه ریزی می کنند، در حالی که سایر برنامه نویسان به تولید کد نرم افزاری برای تولید، کنترل و پردازش محتوای نمایش داده شده در قسمت های مختلف وب سایت مشغول هستند.
برنامه نویسی وب یکی از سخت ترین بخش های راه اندازی یک وب سایت است، اما کد بدون طراحی زیبا و منطقی به خدمت شما و کسب و کار شما نخواهد رسید. طراح وب، چیدمان و ساختار صفحه را تعیین می کند و به زیبایی و کاربردی بودن وب سایت توجه ویژه ای دارد. گرافیک، رابط کاربری، تجربه کاربری و سایر اقدامات انجام شده برای بهبود تعامل کاربر با وب سایت در حوزه طراحی وب قرار می گیرد. قبل از بررسی این موضوع، باید بدانید که چرا می خواهید طراحی وب را مطالعه کنید؟
یکی از بزرگترین تغییرات در 2 سال گذشته از زمان شیوع کرونا، افزایش خرید آنلاین توسط بسیاری از مردم است. بسیاری از مشاغل سنتی شروع به باز کردن وب سایت ها و ارائه محصولات به صورت آنلاین کرده اند.
از سوی دیگر به دلیل تغییرات عمده در سبک زندگی مردم، خدمات بانکی، اداری و حتی دولتی به صورت آنلاین ارائه می شود. نیاز به طراحی و پشتیبانی طراحی سایت روز به روز در حال افزایش است. در نتیجه این کار آینده روشن و پر رونقی دارد. زیرا تقاضا برای طراحی سایت هر روز در حال افزایش است.
درآمد طراحان وب در ایران و جهان چقدر است؟
برترین طراحان وب جهان در ایالات متحده از سال 2012 تا 2022 درآمد خود را حدود 20 درصد افزایش دادند و در استرالیا درآمد طراحان وب حدود 12 درصد افزایش یافت. متوسط ​​درآمد یک طراح وب در ایالات متحده حدود 66000 دلار است و این حقوق در کشورهایی مانند ژاپن و سوئد به 71000 دلار و 73000 دلار می رسد.
درآمد توسعه دهندگان وب در کشورهای خارجی به دلیل مهارت های فنی آنها در برنامه نویسی بیشتر از طراحان وب است. حقوق طراح وب در ایران برای طراحان وب مبتدی و متوسط ​​4 تا 6 میلیون است اما بسته به سابقه کاری و حرفه ای قوی این درآمد می تواند تا 20 تا 30 میلیون افزایش یابد.
آنها می توانند انتظار داشته باشند که حدود 500000 بیشتر برای استخدام با تحصیلات عالی در ایران بپردازند. اما در نهایت آنها تجربه و توانایی شما را می سنجند. در خارج از کشور صدق نمی کند که به دلیل وضعیت بالاتر درآمد بیشتری داشته باشید. با داشتن مدرک بالاتر، احتمال اینکه شما را در جایگاه بالاتری قرار دهند، بیشتر است و مطمئناً از شما انتظار دارند که بتوانید وظایف چنین موقعیتی را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است کاهش یابد.
به طور کلی طراحی سایت یکی از پردرآمدترین مشاغل در ایران و جهان بدون حقوق مشخص به شمار می رود و همه چیز به تجربه کاری و مهارت طراح و طراحی رویداد بستگی دارد. و اگر بتوانید یک نمونه طراحی سایت قوی داشته باشید، این شغل شغلی است که پول و مزایای زیادی به شما می دهد.
نتیجه
درآمد حاصل از طراحی وب سایت به عوامل مختلفی از جمله سابقه طراحی سایت، مشخصات و نمونه کارها، استخدام به عنوان فریلنسر یا کارمند تمام وقت، میزان تجربه، سطح مهارت و موقعیت در پروژه شرکت یا شهر بستگی دارد. کار (در مورد ایران) یا هر کشور دیگری با دانش خوب در زمینه طراحی وب سایت های آموزشی، مدارک تحصیلی.
بسته به مهارت و تجربه شما، راه کسب درآمد از طراحی وب می تواند متفاوت باشد. هرچه مهارت و دانش بیشتری داشته باشید، درآمد بیشتری خواهید داشت. بله، این کار چه پروژه ای باشد که توسط یک شرکت طراحی ساخته شده باشد و چه به یک طراح وب داده شده باشد، هزینه خاصی دریافت نمی شود. برخی با 5 میلیون می توانند یک پروژه را به پایان برسانند و برخی دیگر با 15 میلیون می توانند یک طرح را تکمیل کنند.

  • ۰۱/۰۷/۱۰
  • Website design

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی